jueves, 27 de marzo de 2008

sector baiges






avui hem tornat al sector baiges, hem anat Josep, toni, manolillo i jo, cuatre persones i una corda aixi que la cosa anaba prou lenta i jo a les 13h em tenia que anà.

Em calentat en un 6a i despues he nat al famos 6b de la sorpresa final.

Mel tenia que fe si o si ja que mhabia picat molt en manolillo que lhabia fet al terser pegue, escomenso a ferlo i la veritat que emb pareisia molt fasil, xapo la ultima xapa ja desplomaeta i vaig cap a la reuniò, fico sinta a la reuniò agafanme de un romo en la ma esquerra i desplomant a tope, agafo corda per pasarla ja per la reunio,aqui ja tots flipaven, me la estaba fen de primera i a vista i a la primera i cuan vaig a ficà la corda se me escomensa a obri la ma, aixi que solto corda i me diso caure, intento un altra vegada el pas, esta vegada amb el bras mes carregat i la ma total ment oberta i no ho consegueixo i tinc que fe un repos, ho torno a intentà i el bras esquerre ja se nega aixi que he tingut que abandonà habent tocat reuniò. Quina rabia, pero el proxim dia segur que cau. Com podreu vore a la foto ja estaba a la reuniò, pero bueno es la via de la sorpresa final. jejeje Cuan he acabat eren les 12,30 me donaba tems de fe un altra via pero a escomensat a tronà y la mengui te panic als llamps aixi que he desidit acabà la jornada, ara ja fins al dilluns que be ja no podré escalà ja que este finde toca esqui, despues de 15 anys sense ficarme uns eskis als peus ho faré este finde, pot pasà de tot, jejeeje

3 comentarios:

Rufo dijo...

bueno fati, que sapigues que yo la de la sorpresa lay fet ala primera y despues ancara hay ancadenat 2 6b mes y un deis a vistes, aixi que aspavil que me estic desmarcan...........

Josep Barberà. dijo...

Quina llàstima lo de les fotos!.Sento molt que hagin sortit mogudes,la pròxima vegada que la provis)que serà la bona),prometo fer-te'n unes quantes més ben fetes!.

Sara Aicart dijo...

Hola guapa!
casi me vuelvo tarumba para poner un comentario en el blog de manuel...
asi que no me quedan neuronas para mas que mandarte un abrazo!
besotes!